loading...
مرجع ابزار رایگان وب
مدیریت بازدید : 33 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

کد وصیتنامه شهدا: برای اولین بار توسط کد زیر می توانید وصیت نامه شهدا را بصورت کاملا کاربردی و آسان به بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ خود عرضه نمایید . بدین منظور کافی است ابتدا با توجه به موضوع سایت یا وبلاگ خود، موضوعات مورد نظر را انتخاب کرده و پس از تعیین شکل ظاهری،‌ کد نهایی را دریافت و در قالب خود قرار دهید .

شایان ذکر است این سرویس بی نظیر دارای بیش از 3000 قطعه از وصیتنامه های شهدا در قالب 18 موضوع بسیار کاربردی و جذاب است.

صمیمانه خواهشمندیم ما را در گسترش این فرهنگ یاری فرمایید.


منبع: سایت عاشورا

مدیریت بازدید : 278 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

کد پخش زنده اماکن متبرکه: برای اولین بار توسط کد زیر می توانید پخش زنده و مستقیم اماکن متبرکه را بصورت کاملا آسان و شکیل به بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ خود عرضه نمایید.بدین منظور کافی است پس از تعیین اماکن مقدسه ای که قصد نمایش آنها را دارید حالت ظاهری کد را مطابق با سلیقه و محتوای سایت یا وبلاگ خود انتخاب کرده و کد مربوطه را در سیستم قالب خود قرار دهید.
صمیمانه خواهشمندیم ما را در گسترش فرهنگ معنویت یاری فرمایید.


منبع: سایت عاشورا
مدیریت بازدید : 26 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

کد روز شمار غدیر: برای اولین بار توسط کد زیر می توانید شمارشگر روزهای باقیمانده تا روز اکمال دین ، عید سعید غدیر خم را بصورت کاملا آسان و شکیل به بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ خود عرضه نمایید. بدین منظور کافی است پس از تعیین شکل ظاهری سیستم ، کد نهایی را دریافت و در قالب خود قرار دهید .


عید غدیر خم بزرگترین عید در نزد ائمه (ع) و شیعیان آنان بوده است و در طول تاریخ همواره آن را گرامی داشته اند. «در کتاب ثوب الاعمال شیخ صدوق باسندش به حسن بن راشد آمده که گفته است: به امام صادق (ع) گفتم: آیا برای مؤمنان عید دیگری جز جمعه و فطر و قربان وجود دارد؟ فرمودند: آری. روزی و عیدی که از همه بزرگتر است و آن روزی است که امیر المؤمنین علی (ع) را بر پا داشتند و رسول خدا (ص) پیمان ولایت او را بر عهده زن و مرد مسلمان در محل غدیر خم نهاد، پرسیدم کدام روز هفته بوده است؟ فرمودند: روز در سال ها تغییر می کند، آن روز، روز هجدهم ذی الحجه است....


منبع: سایت عاشورا

مدیریت بازدید : 27 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

کد احادیث موضوعی: برای اولین بار توسط کد زیر می توانید منتخبی از احادیث ائمه اطهار علیهم السلام را بصورت موضوعی و کاملا کاربردی و آسان به بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ خود عرضه کنید. بدین منظور کافی است ابتدا با توجه به موضوع سایت یا وبلاگ خود، موضوعات احادیث مورد نظر را انتخاب کرده و پس از تعیین شکل ظاهری، کد نهایی را دریافت و در قالب خود قرار دهید .

شایان ذکر است این سرویس بی نظیر شامل بیش از 4500 حدیث معتبر و مطمئن در قالب 14 موضوع و دسته بندی بسیار کاربردی و جذاب میباشد. علاوه بر این در این ابزار میتوانید ، کد مورد نظر خود را از نظر رنگ بندی ، گرافیک ، حالت نمایش (عمودی یا افقی و متحرک) و آیتم های مورد نیاز جهت نمایش نظیر عنوان ، راوی ، متن عربی ، ترجمه و منبع حدیث کاملا سفارشی و بصورت دلخواه تنظیم نمایید. 
در خاتمه صمیمانه خواهشمندیم با قرار دادن این کد در سایت یا وبلاگ خود ما را در گسترش فرهنگ ارزشها یاری فرمایید.التماس دعا. 

 

منبع: سایت عاشورا

مدیریت بازدید : 17 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (1)

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

کدی که پیش رو دارید یه کد اچ تی ام ال هست که تنها برای شوخی در اختیارتون قرار داده شده . و میتونید با استفاده از اون کد کمی با کاربرانتون شوخی کنید. البته میشه ار این کد برای سوال و جواب هم استفاده کرد برای این کار بایستی جملات داخل کد را تغییر دهید.

کافیست کد رو از باکس زیر بردارید و در هر قسمت از وبلاگ خودتون و یا در تنظیمات وبلاگتون قرار بدهید.


برای مشاهده دمو کلیک نکنید: 



مدیریت بازدید : 42 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

کاربران عزیز، شما با استفاده از این کدها میتوانید تصاویر موجود در وبلاگ یا وب سایت خود را به اقسام مختلف به بازدیدکنندگان خود نمایش دهید.


مشاهده دمو و کدها: 

مدیریت بازدید : 15 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

با سلام

کاربران عزیز دمویی آماده کردیم که شما با مشاهده آن براحتی میتوانید رنگ دلخواه خود را برای طراحی وب پیدا کنید.

 

 


 

مدیریت بازدید : 360 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

این منو با استفاده از css و Jquery ساخته شده و این منو رو میتوانید در سایدبار سایتتون یا ساید بار قسمت مدیریت سایتتون  استفاده کنید.

دمو و دانلود فایل ضمیمه:

مدیریت بازدید : 32 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

با استفاده از این پلاگین می توانید در سایت خود اسلایدشویی راست به چپ یا چپ به راست داشته باشید.

کاربران عزیز، ابتدا فایل ضمیمه را دانلود نموده سپس فایل های داخل آن را آپلود و در مکان مخصوصشان در کدهای زیر قرار دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.


دمو و دانلود فایل ضمیمه:

مدیریت بازدید : 10 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

با استفاده از این کد پیغام مورد نظر شما به هنگام ورود یا خروج کاربر در صفحه نمایان میشود.

میتوانید متن دلخواه خودتون در کد زیر تغییر دهید. و آنرا در بخش تنظیمات وبلاگ خود در بخش کدهای جاوا اسکریپت قرار دهید.

این کد را داخل هِد قرار دهید:

مشاهده دمو

 


مدیریت بازدید : 15 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

کد را کپی و در قسمت تنظیمات وبلاگ - در بخش کدهای جاوا اسکریپت - کپی نمایید. وقتی کاربر در وبلاگ شما وارد بشه متن دلخواه شما نمایان خواهد شد.

این کد یکی از پر طرفدارترین کدهای جاوا در بین وبلاگ نویسان هست.

کافیست در کد پایین به جای Welcome to my site متن دلخواه خودتون رو به فارسی یا انگلیسی بنویسید.

 


برای دریافت همین کد به همراه پیغام هنگام خروج کاربر اینجا کلیک کنید

مدیریت بازدید : 20 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
 کد اول قفل راست کلیک با پیغام: با قرار دادن اين کد در قالب يا تنظيمات وبلاگ خود در صورت راست کليک در وبلاگ شما پيغامي نمايش داده ميشود و در واقع راست کليک به کلي قفل ميشود و پيغامي که شما ميخواهيد نمايش داده ميشود در نتيجه نميتواند مطالب وبلاگ شما را کپي کند (البته با ترفند هایی میشه کپی کرد) 
در کد زير به جاي عبارت پيغام شما پيغامي که ميخواهيد شخص در هنگام راست کليک ببينيد را جايگزين کنيد
مدیریت بازدید : 17 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

بسیار از وبلاگ نویسان دوست ندارن که کاربراشون تو وبلاگ اونا راست کلیک کرده و مطالبشون رو کپی کنند برای این دسته از افراد کد زیر رو پیشنهاد می کنیم.

نکته : کد رو کپی و در قسمت تنظیمات وبلاگ خود - بخش کدهای جاوا اسکریپت - قراردهید.


مدیریت بازدید : 16 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

چنانچه نمیخواهید دیگران ، محتویات بروز شده شما را کپی برداری کنند، با استفاده از این کد ، امکان انتخاب متن و تصاویر صفحه را از آنها سلب میکنید. با این ابزار تا حدی از به سرقت رفتن مطالب شما جلوگیری می شود.میگیم تا حدی، چون کاربران حرفه ای قادر به کپی مطالب هستند هرچند شما از این کد استفاده بکنید.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • حامی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 279
  • بازدید کلی : 4,065